Medi Ambient comença una campanya contra la publicitat en paper a les bústies

www.andorradifusio.ad

Reduir considerablement el consum de paper. És l'objectiu principal de la campanya de conscienciació que el ministeri de Medi Ambient posa en marxa aquest mes. De moment anirà destinada a evitar el bustiatge.

Publicitat, promocions, catàlegs, són molts els missatges en paper que diàriament es reparteixen a les bústies. Una pràctica que comporta un gran consum de paper. El ministeri de Medi Ambient, seguint una de les directives recollides en el pla nacional de residus, iniciarà aquest mes una campanya de conscienciació entre els ciutadans per evitar aquesta pràctica. Es distribuiran 10.000 fulletons amb adhesius per indicar que no es vol publicitat. En una segona fase el ministeri crearia, si és necessari, una normativa per prohibir aquest tipus de publicitat en cas que la primera fase no sigui efectiva, com ha avançat la ministra Sílvia Calvó.

La celebració de la Setmana europea de prevenció de residus coincidirà amb l'entrada en vigor del reglament sobre bosses de plàstic d'un sol ús que prohibeix les de menys de 50 micres. Les de més d'aquesta mida es podran utilitzar en funció de la seva composició, però amb un cost entre 10 i 15 cèntims.

Informa: Joan Antoni Sarmiento
Imatges: Anna Ginestà

Comparteix:

Torres avança que els informes aeronàutics sobre l'heliport n'indiquen la viabilitat El PS veu en la partida de sous públics una "oficina de col·locació de DA"