Es tracta d'un esdeveniment enfocat a millorar el rendiment de les empreses gràcies al màrqueting digital que s'ha dut a terme aquesta tarda a Andorra la Vella, amb ponents com Emilio Márquez i el relat d'un cas d'èxit en el món immobiliari, Jesús Madurga.
Més de 500 persones han acudit a la segona edició d'Andorra Masters, una xifra que ha doblat la de l'any passat. Les ponències han girat entorn de les oportunitats de negoci, les dificultats a l'hora de vendre en el món digital i la motivació, entre d'altres.
El ponent Emilio Márquez, de La Latina Valley ha volgut deixar clar que la motivació "no és una eina, sinó el resultat de fer les coses bé" i que "no és tenir ganes sinó tenir motius".
Una altra dels pilars principals de l'esdeveniment era establir xarxes entre els assistents. En aquest sentit, David Ayala, el creador d'Andorra Masters, ha dit que les connexions són importants perquè així pots conèixer negocis que d'una altra forma no podries fer-ho, alhora que també poden fer que "puguin sorgir-te altres sinergies" o "internacionalitzar el teu producte."
També ha comptat amb un espai de micro obert, on alguns nous talents s'han volgut donar a conèixer i oferir els seus serveis en l'àmbit digital.
Informa: Caterina Vidal
Imatges: Sergi Linares
Comparteix: