El comerç de les parròquies centrals ha tancat Setmana Santa amb un augment d'entre el 5 i el 10% en facturació respecte del 2017. Tot el contrari que al Pas de la Casa, on els comerços han arribat a facturar fins a un 25% menys que l'any passat.
Enguany, més que mai, s'ha demostrat que molta afluència de visitants no significa necessàriament més diners a les caixes. Tot i que en aquesta Setmana Santa l'entrada de vehicles ha estat un 30% inferior al que s'esperava, el comerç tanca amb més facturació.
L'Associació de comerciants de Riberaygua i travesseres situa entre un 5 i un 10% més que l'any passat el total de la facturació a les zones centrals, tot i que al Pas de la Casa els resultats són negatius, un 25% menys de caixa, assegura el vicepresident de l´Associació de comerciants de l´avinguda Riberaygua i Travesseres i director de Pyrennes Pas de la Casa.
Sectors com la roba o els perfums han mantingut una bona dinàmica de vendes. Per contra, electrònica i so han patit "perquè depenem de les novetats i aquest mes de març no se n'han presentat", assegura Miralles.
Des de l'entitat es refermen en la necessitat de mantenir els períodes de rebaixes i ofertes com un reclam per atreure més compradors. En aquest sentit es remeten a la bona acollida que tenen iniciatives com el shopping festival.
Informa: Joan A. Sarmiento
Comparteix: