Mor l'advocada i expolítica França Riberaygua Marme

França Riberaygua Marme ha mort a l'edat de 56 anys, d

França Riberaygua Marme ha mort a l'edat de 56 anys, després d'una llarga malaltia. Va estudiar dret a Tolosa i va desenvolupar un llarg recorregut a l'advocacia del país.

Com a política, Riberaygua, que s'autodefinia com a liberal convençuda, va desenvolupar la seva trajectòria a Liberals d'Andorra, on va arribar a ser vicepresidenta fins que va abandonar la formació i la militància el juny del 2018, disconforme amb la manera d'actuar del comitè de la seva parròquia, Escaldes-Engordany.

Posteriorment, va entrar a Terceravia, on es va presentar a les eleccions generals del 2019 en la candidatura parroquial escaldenca. No va entrar al Consell General.

Informa: Sergi Cano

Comparteix:

Els CAP oferiran testos ràpids per detectar ETS La realitat depèn de Miquel Planchart i de l'ull que la miri