Naturland ha de ser un canvi important en el rumb del parc lauredià. Atreure públic de totes les edats i potenciar les pernoctacions són les línies estratègiques de la direcció.
Un dels principals problemes de Naturlàndia era una imatge de marca poc definida, que deixava el parc sense una oferta clara per vendre. Ara, Naturland no només és un canvi de nom, sinó que representarà un gir de 180 graus que ha de servir per definir el parc com "el centre d'activitats a l'aire lliure dels Pirineus", diu el seu director, Xavier Ajona, afegint que en són especialistes, incloent-hi també activitats a la muntanya. Precisament aquesta és la línia a on es volen focalitzar.
Muntanyes i bosc. Des de la nova imatge gràfica, fins a la reestructuració de les activitats a les cotes. Naturland farà de la cota 1.600, un parc amb instal·lacions com l'AirTrek i la tirolina. També inclourà nous vehicles elèctrics per anar muntanya amunt i el circuit d'obstacles dels buggies.
La cota 2.000, en canvi, preveu mantenir l'entorn més natural. Des de cinc nous circuits de bicicleta, fins a un centre eqüestre i algunes rutes de senderisme. Tot plegat, ofertes diferenciades que busquen atreure un públic més ampli, de totes les edats i durant tot l'any.
En aquest sentit, l'objectiu segons Ajona és eue la gent vingui diferents caps de setmana durant l'any, sigui quina sigui l'estació.
Un altre dels objectius de Naturland és connectar el parc amb Sant Julià. De moment, el projecte d'un telefèric queda pràcticament descartat pel cost. És per això que s'estan estudiant en altres opcions que dinamitzin la zona.
El cònsol major de Sant Julià de Lòria, Josep Majoral, ha explicat que es volen "unir esforços pel que fa al ciclisme", un primer pas que permet començar a establir aquesta connexió.
Des de la direcció es destaca que el projecte té les línies clares i que l'objectiu és recuperar els números verds al més aviat possible.
Informa: Òscar Serrano
Imatges: Kevin Ribeiro
Comparteix: