La facturació de Naturlàndia ha minvat aquest hivern un 2% respecte de la de l'any passat. Va ser al gener quan la manca de neu més va afectar l'afluència de visitants.
El mes de desembre, tot i la manca de neu, Naturlàndia va aconseguir unes bones xifres gràcies al bon funcionament de la resta d'activitats. Va ser al gener quan més mal va fer no poder obrir tots els dies les pistes d'esquí de fons i la resta d'oferta vinculada a la neu. Ho ha explicat la responsable comercial del parc, Vicky Grau, a l'"Ara i aquí", de Ràdio Nacional. "Hem tingut un desembre força bo, per les condicions que hem tingut. El gener ha estat força dolent per la manca de neu i perquè quan ha arribat la neu ho ha fet amb uns dies de mal temps, que fan que la gent no es desplaci. Estem en un 2% menys de visitants respecte a l'any passat", detalla.
Amb tot confien poder tancar l'hivern amb un balanç positiu, tenint en compte que la temporada s'allarga enguany fins a Setmana Santa. De totes maneres la primavera i l'estiu continuen representant el 70% de la facturació, amb especial incidència del mes d'agost. Per captar més públic s'estudia ampliar l'oferta de paquets conjunts. "Es ven molt bé el paquet de Naturlàndia més Caldea, perquè al final són activitats lúdiques i complementàries", explica Grau.
Naturlàndia reconeix també dificultats del personal per trobar habitatge però matisa que és un problema menor que el de les estacions perquè tan sols tenen quinze temporers.
L'entrevista completa de l'Ara i Aquí a la responsable comercial de Naturlandia, Vicky Grau, a la carta:
Informa: Gerard Gort
Imatges: Sergi Linares
Comparteix: