Tot i l'important deute que arrossega, Naturlàndia ha incrementat notablement el nombre de visitants en l'últim any. La responsable comercial de l'ecoparc ha xifrat aquesta millora en el 30%. Reclama, això sí, més col·laboració per part d'Andorra Turisme, sobretot, a l'hora de la promoció a l'exterior.
Com ha passat a Vallnord i Grandvalira, la neu abudandant ha ajudat a tancar una bona temporada d'hivern a Naturlàndia. Hi ha hagut més dies de pistes obertes que l'any anterior i un increment important en el nombre de clients. La responsable comercial de Naturlàndia, Vicky Grau, xifra l'increment "al voltant del 30%". L'ecoparc afronta molts canvis i s'esforça per ampliar l'oferta per esdevenir un referent turístic nacional.
Això explica que s'hi hagi fet una gran inversió que ha provocat un endeutament important. Però des de la direcció de Naturlàndia es creu que les noves activitats, per exemple les relacionades amb el parc d'animals, aportaran un retorn en el futur immediat. Per aconseguir-ho, això sí, es reclama més implicació d'Andorra Turisme a l'hora de promocionar el parc a l'exterior. Grau considera que "Andorra Turisme haurà d'apostar per nosaltres" i explica que "ja comencem a treball conjuntament en aquest sentit".
Amb vistes a la campanya d'estiu, la previsió de la direcció de Naturlàndia és créixer un 15% al juliol i més d'un 20% a l'agost, respecte de l'any passat.
Informa: Jordi Cama Imatge: David Ramos
Aquest és l'espot de la campanya:
Comparteix: