Naturlàndia tanca amb pèrdues la temporada d'hivern, tot i que extreu algunes lectures positives. Per exemple, l'augment en la despesa mitjana dels clients o el repunt de nous practicants d'esquí nòrdic.
La Covid-19 ha colpejat amb força els números de Naturlàndia durant la campanya d'hivern. Això sí, malgrat que la davallada de visitants ha arribat fins al 64%, la facturació ho ha fet només un 49%. Això s'explica perquè s'ha registrat un increment important en el consum mitjà per persona. L'ecoparc ha aconseguit mantenir oberta l'estació d'esquí de fons de la Rabassa 109 dies ininterromputs, concentrant el gros de les activitats a la cota 2.000. En una temporada marcada per la pandèmia, la bona notícia és l'auge en la pràctica de l'esquí nòrdic, que ha venut prop de 1.500 paquets d'iniciació, amb monitor, forfet i lloguer de material inclòs. Tot plegat ha permès incrementar en un terç els ingressos derivats d'aquesta disciplina, amb especial incidència entre el públic nacional. Altres activitats que s'han mantingut operatives han estat les raquetes, els trineus, el minitubby, el Tobotronc, les sortides en moto de neu o el parc d'animals, així com l'oferta gastronòmica i alguns esdeveniments internacionals, com ara el triatló d'hivern. Per Setmana Santa, s'han reobert les activitats de la cota 1.600, entre elles, l'Airtrekk.
Informa: Jordi Cama
Locució: Jordi Lorente
Comparteix: