L'anunci trencador del passat hivern ha estat un revulsiu en la campanya. Una campanya i un anunci que s'ha qualificat amb una nota de més de 8. Avui s'ha fet balanç d'una temporada en què els turistes han crescut un 5% però on preocupa i molt, el futur del turista rus, que enguany ha davallat més d'un 50%.
L'última campanya d´hivern és la que obté la nota més alta dels últims anys, un 8,1 i l'espot, el pilar de la mateixa, un 8,6, un anunci que ha triomfat arreu dels mitjans on s´ha publicitat. Només als cinemes, una de les grans apostes d´enguany, ha aconseguit més d´un milió d´impactes a Espanya i més de 4, a França.
La marca Andorra a la xarxa també ha estat un èxit. Ha crescut en més de mig milió el nombre de clics a la xarxa, més de 216 milions. I per extensió també s´ha vist traduït en el nombre de turistes que ens han visitat. Més espanyols (8,6%) i més francesos (17,5%). Amb tot, el rus és ara la incògnita per a les properes accions.
La campanya enfocada bàsicament a Espanya, França, Regne Unit, Irlanda, Portugal ha tingut un cost de 3.460.000 euros per una temporada que ha anat de l'1 de desembre al 22 d'abril, i que ha deixat clar que "Andorra és una altra història".
Informa: Rosa Alberch Imatge: Meri Bellosta
Comparteix: