Andorra és una altra història. Aquest és l´eslògan de la nova campanya d'hivern d´Andorra Turisme, que s´ha presentat aquest matí. Té un pressupost de 3, 5 milions d´euros i es marca com a objectiu captar 1.185.000 turistes, un 1,8% més que la temporada passada. El mercat francès és en el qual es vol incidir més, en una temporada marcada per menys dies d´esquí i una davallada de com a mínim un 10% de turistes russos.
De l´"Andorra, una història que comença en blanc" dels darrers dos anys es passa a l´"Andorra és una altra història", com a nou eslògan de la campanya d´hivern. Una nova imatge i un nou espot audiovisual que Andorra Turisme considera d´alt nivell. El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, ha manifestat que s'ha fet "un salt qualitatiu endavant pel que fa a la creativitat visual de la campanya, amb un espot impactant amb imatges del país". Ha destacat que "la història que explica l'espot pot generar molt d'interès i impacte en els mercats als quals ens dirigim".
L'objectiu de la campanya, que té un pressupost de 3,5 milions d´euros, és incrementar el nombre de turistes un 1,8% i arribar a 1.185.000 visitants. Una xifra moderada després de l´augment del 8% assolida l'any passat, en bona mesura perquè hi haurà menys dies d´esquí."La Setmana Santa és més aviat, i l'altre factor és el mercat rus". ja que Camp apunta que "hi haurà una reducció" que "farà baixar la previsió global".
Un cop més França és la gran aposta pel que fa a la inversió, amb comunicació televisiva, online, a la premsa, als cinemes i al carrer. Espanya i Portugal també seran els principals mercats on es vol incidir, sense descuidar el Benelux, el Regne Unit i Rússia. Precisament s´espera que el mercat rus tingui una davallada de com a mínim el 10%. La campanya començarà el 20 de novembre i s´allargarà fins al febrer.
Informa: Andrés González-Nandín Imatge: Meri Bellosta
L'espot complet de la nova campanya "Andorra és una altra història"
Comparteix: