Andorra Turisme ha fet públics els detalls de la tercera edició de l'Andorra Shopping Festival, que es durà a terme entre el 9 d'octubre i l'1 de novembre. El nom de la campanya, que costarà uns 700.000 euros, és "looks" - mirades en anglès- i vol oferir diverses propostes entorn d'aquest concepte.
"Looks" és el concepte amb el qual es vehicularan enguany les diferents propostes de l'Andorra Shopping Festival. Els aparadors dels comerços que s'adhereixin tindran 6 estils diferents, sempre tenint en compte en quina zona estan ubicats. Per exemple, els de l'avinguda Meritxell estaran enfocats amb un estil més ètnic. La Cambra de Comerç durà a terme una master class i tallers específics perquè els comerciants puguin oferir una imatge que s'adigui a aquesta idea. L'objectiu és transmetre la percepció als visitants que comprar a Andorra és una experiència motivadora.El gerent Andorra Turisme Betim Budzaku ha remarcat que: "Looks" Deixa la possiblitat de tenir estils diferents , actuals i oberts a la creativitat". Com en les altres edicions hi haurà accions de dinamització al carrer, concretament l'11 i el 31 d'octubre i diversos artistes del país podran exposar les seves creacions a l'espai públic. Una de les actuacions que es preveu és decorar el pont de París amb cortines.Informa: Pere Moliné Imatge: Marta Paixà