Al voltant del 5 de març es presentarà la marca Andorra, la nova imatge del país. Vol contribuir a fer créixer la inversió estrangera, que consideren que no ha estat l'esperada, i presentar un model de país més diversificat i menys centrat en el turisme.
La comissió de pilotatge de la marca Andorra s'ha reunit i ha decidit que es presentarà públicament el març vinent.
Aquesta entitat, formada per entitats del sector privat i públic, vol donar a conèixer una nova imatge del país. Entre altres coses, perquè considera que la inversió estrangera no ha funcionat prou bé. El president de la comissió encarregada de la marca Andorra, Pere Augé, addueix que "el resultat ha estat el que és i tots coneixem" i "no és el que esperàvem". En aquest sentit plantegen "una nova estratègia per a projectar una nova marca de país".
Es volen presentar vessants diferents del Principat, posant més èmfasi en l'oferta cultural i natural i amb menys pes del turisme i des d'una vessant més diversificada. Avança que "serà una marca diferent de l'actual, molt més transversal, on es parlarà de negocis i d'inversió".
La iniciativa ha tingut el suport d'una empresa especialitzada i aportacions de personatges rellevants d'Andorra.
Informa: P. Moliné / J. Cama
Imatges: Jordi Seabra
Locució: Pere Moliné
Comparteix: