L´Andorra Shopping Festival deixa un balanç desigual pel que fa a l´ocupació hotelera. D'una banda, els establiments de les parròquies centrals que han fregat el ple absolut, mentre que a la resta del país les previsions no s´han acomplert.
La UH ja preveia que el gruix de visitants durant els caps de setmana de l'Andorra Shopping Festival es decantarien per hotels de les zones centrals, com finalment ha estat, mentre que a la resta de parròquies les previsions se situaven entre el 50 i 60%. Unes expectatives que finalment no s´han acomplert ja que s´han situat entre el 35 i el 40%.
Des de l´entitat recorden que esdeveniments com l´Andorra Shopping Festival se centren a promocionar l'oferta comercial i en aquest sentit és lògic que els visitants prefereixin establiments pròxims a les principals artèries comercials situades a la capital i Escaldes-Engordany.
La situació a Catalunya no ha comportat cancel·lacions de reserves d'última hora. Des de la UH s'assegura que aquest mes de novembre està sent molt positiu durant els caps de setmana. Sobretot tenint en compte que estem en una època de temporada baixa.
Informa: Joan A.Sarmiento
Imatge: Sergi Garcia
Comparteix: