Ordino-Arcalís vol reivindicar-se com a destinació familiar

www.andorradifusio.ad

L'estació d'Ordino-Arcalís vol ampliar el seu posicionament i reivindicar-se també com a destinació familiar. El freeride és, per ara, el principal reclam, però des de la nova direcció es vol potenciar aquells serveis ja existents i que estan dirigits a les famílies i en especials als infants.

Tot i que el freeride és la marca de l´estació, Ordino-Arcalís vol rellançar-se com a destinació familiar. Per això vol donar a conèixer els atractius que té en aquest sentit, com ara el jardí de neu, la pista megaverda o les mesures de seguretat per als més menuts, com el magnestick.

L´objectiu és aconseguir que augmenti el nombre de famílies que decideixen esquiar al domini. Ja s'està treballant per comunicar millor aquest vessant i també per poder oferir novetats de cara a properes temporades.

Informa: Andrés González-Nandín    Imatge: Meri Bellosta

Comparteix:

Els dibuixants defensen la feina de Charlie Hebdo Dilluns comencen les celebracions del dia de la francofonia