Pal-Arinsal ha tancat la temporada d'estiu amb un augment de les vendes. La consolidació del bike park de la Massana i la nombrosa assistència de públic a la prova de la Copa del Món de BTT han millorat el posicionament de l'estació respecte de la temporada passada.
Aquest estiu, l'increment de la facturació de Pal-Arinsal ha estat d'un 30% respecte de la temporada passada. Cinc mesos d'activitats en què també ha crescut el nombre de visitants, així com la despesa mitjana, en comparació al 2015. Les inversions fetes en les noves activitats d'aventura i la promoció dels serveis de restauració n'han estat els responsables.
El bike park de la Massana ha estat un altre dels serveis que ha contribuït a la millora de la temporada d'estiu. Sobretot, la celebració de la Copa del Món de BTT, que va portar a l'estació més de 36.000 visitants.
En el seu segon any, el forfet anual Bike&Ski s'ha consolidat aquest estiu amb augment de les vendes. Aquest producte, que permet gaudir de l'estació tant a l'estiu com a l'hivern, ha crescut més d'un 6%.
Les activitats d'aventura i les infantils han concentrat el major nombre d'usuaris. Una temporada més el turisme familiar ha estat el més nombrós. Un públic que procedeix majoritàriament d'Espanya i més concretament de Catalunya.
Informa: Marc Guadilla
Comparteix: