A banda de respondre a les crítiques del comitè d'empresa per mitjà d'un comunicat, la direcció del SAAS ha celebrat una trobada aquest divendres al matí amb el personal per informar sobre l'actual situació de crisi sanitària de la Covid-19 i de la planificació que s'ha adoptat per als propers mesos.
El personal valora molt positivament aquest fet i la voluntat de fer reunions periòdicament, però es mostra preocupat per si els recursos humans seran els suficients en tot moment.
El delegat del comitè d'empresa, Carles Pérez, ressalta que arran de la primera onada s'ha dotat el sistema sanitari de més recursos materials, un pas molt important i necessari, però des de l'organització es mostren preocupats per si es comptarà amb els recursos humans adients i amb forces per fer front als possibles escenaris que vindran, tant en volum com en especialització, sobretot per poder atendre els pacients a l'UCI.
Tot i que des del SAAS s'ha informat que es contractaran més treballadors i es formaran alguns d'interns, el personal manté el sentiment de neguit i posa en dubte que es pugui arribar a assolir el nivell més avançat del pla de contingència, on s'hauran de gestionar gairebé quaranta llits de la Unitat de Cures Intensives.
Informa: Laura Cugat
Comparteix: