La plataforma d'incidències de Sant Julià registra uns 170 avisos dels veïns

www.andorradifusio.ad

La plataforma d'incidències en línia que va estrenar el comú de Sant Julià fa poc menys de mig any suma unes 170 entrades. La majoria tenen relació amb la neteja de carrers, vehicles mal aparcats, senyals malmesos o enllumenat públic que no funciona.

La plataforma digital d'incidències que va obrir el comú de Sant Julià de Lòria el passat mes de novembre suma unes 170 sol·licituds, entre queixes pel manteniment dels carrers, alertes per als agents de circulació i peticions al servei tècnic per a l'enllumenat públic.

Tot plegat és una eina en línia on els residents lauredians poden enviar els seus neguits sobre el funcionament de la parròquia. Des del comú es descriu la plataforma com una eina d'èxit que dona un cop de mà allà on els agents comunals no arriben.

En xifres concretes, des del novembre passat s'han registrat 167 incidències, 133 de les quals han estat solucionades. La resta, o estan tractant-se en aquests moments o estan pendents de revisió.

El mes que més activitat va tenir la plataforma va ser el mateix mes de novembre, quan van arribar-hi 57 incidències. A partir d'aquí, des de desembre i fins aquest mes de març, la xifra de sol·licituds s'ha mantingut entre 20 i 30.

Pel que fa a la tipologia de les queixes, el comú en destaca tres. La més habitual, la neteja de carrers, seguit dels vehicles mal estacionats i els senyals malmesos.

Informa: Òscar Serrano

Comparteix:

La represa de la mobilitat entre Andorra i Espanya, el més vist de la setmana a Andorra Difusió Autea s'adhereix a la campanya 'Puc aprendre, puc treballar' amb motiu del Dia mundial de conscienciació de l'autisme