Els problemes pel reemborsament de les prestacions de la CASS tornen a constituir el principal motiu de reclamació de les persones que consulten la defensora de l'afiliat. També continua havent-hi crítiques pel tracte rebut.
Del centenar d'expedients oberts per la defensora de l'afiliat de la CASS enguany, la principal problemàtica és el reemborsament de les prestacions. Hi ha diferents tipologies. Per exemple, els que no les han rebudes perquè no s'ha seguit la via preferent o bé perquè l'acte mèdic no estava inclòs en la cartera de serveis.
La defensora dels afiliats a la CASS, Judith Silvestre, constata que les prestacions continuen "enduent-se l'estrella ja que continuen sent el departament que més reclamacions rebo. Sobretot per gent que no està d'acord perquè no se li han reemborsat les prestacions".
També hi ha moltes queixes pel tracte rebut. Silvestre assegura que enguany està atenent més gent. "L'any passat vaig realitzar més o menys unes 160 entrevistes, tenint en compte que hi havia afiliats amb els que em vaig reunir 4 o 5 vegades amb ells i aquest any estem parlant que ja estic arribant a les 120 entrevistes".
Afirma que, probablement, és perquè aquesta figura és més coneguda entre els usuaris de la seguretat social.
Informa: Pere Moliné
Imatges: Pere Besolí
Comparteix: