Quatre conferències per adaptar-se a l’era digital

www.andorradifusio.ad

En l'era digital alguns comerços funcionen i d'altres no. Per saber per què, Andorra la Vella organitza una sèrie de conferències en el marc del programa El comerç és capital. Un programa que es complementa amb formacions de la Cambra de Comerç.

Andorra la Vella té censades al voltant de 4.000 empreses i 1.800 són comerços locals a peu de carrer. I per a ells són aquestes conferències a càrrec de l'expert en màrqueting comercial Jordi Mas, que ha treballat amb projectes tan engrescadors com el Mercat de la Boqueria, de Barcelona.

"Les empreses més grans del món dedicades al comerç són les que més inverteixen en formació. I això és un valor".

Jordi Mas, expert en màrqueting comercial

Les conferències es duran a terme al centre cultural de la Llacuna, un cop al trimestre, de dues a tres de la tarda, per petició dels comerciants, que demanen, a més, que aquesta formació tingui continuïtat. Des de l'Associació de Comerciants de l’Eix Central, Montse Rodríguez celebra haver pogut debatre "i buscar solucions efectives a les nostres problemàtiques i inquietuds".

Cada conferència té associades unes formacions des de la Cambra de Comerç on tots els comerciants, de totes les parròquies, poden accedir-hi. Jordi Mas celebra que "després de la ponència es vegi tota la metodologia i l'eina".

La primera conferència serà dimecres, 26 de març, amb el títol 'Com transformar la teva botiga'. La segona serà el 10 de juny i es titula 'Com reinventar la teva botiga en sis mesos'; la tercera, el 30 de setembre: 'El client digital', i l'última serà el 16 de desembre i porta el nom de 'Les 7 P del retail'.

Informa: Caterina Vidal

Imatges: Sergi Linares

Comparteix:

La víctima del cas de violació al Pas continua en teràpia Requisits poc 'assequibles'