Les dues primeres jornades del Campionat d'Espanya de natació, que es disputa a Sabadell, s'han saldat amb rècords d'Andorra per a la delegació tricolor.
Biel Cuen ha rebaixat el registre absolut en els 200 metres lliures. Ho ha fet en la seva posta dels 4x200 metres relleus, en què Andorra ha ocupat la sisena posició. Cuen ha deixat el nou rècord en 1 minut 52 segons 93 centèsimes, millorant l'anterior marca que ell mateix tenia de fa tres setmanes (1'53''46).
En la jornada inaugural al CN Sabadell, Kevin Teixeira va batre el rècord dels 400 metres lliures dues vegades. Primer ho va fer al matí deixant-lo en 3 minuts 58 segons 89 centèsimes i posteriorment a la tarda, quan va rebaixar-lo fins als 3 minuts 56 segons i 91 centèsimes, temps que li va valer per quedar segon en la categoria sub-20.
L'equip de relleus d'Andorra tornarà a competir aquest dissabte en els 4x100 metres lliures i Kevin Teixeira nedarà els 1.500 metres.
Informa: Redacció
Imatges cedides: FAN
Comparteix: