Saboya exposa a Madrid el projecte per analitzar en temps real el comportament dels turistes

www.andorradifusio.ad

Andorra disposa ja d'un projecte que analitza els moviments dels visitants i que dona informació en temps real del seus comportaments. Es tracta d'una iniciativa que servirà per millorar l'experiència i reforçar la fidelització dels turistes. És un dels projectes que aquest dijous s'han explicat a Madrid durant la quarta jornada sobre inversió i negocis a Andorra.

El projecte es diu CityScope i ja està en funcionament. Es tracta d'una plataforma digital que ofereix en temps real dades del comportament dels turistes. D'aquesta manera es pot saber quins són els moviments que fan, detallar-los per nacionalitat i perfil i crear estratègies per millorar-ne l'experiència i fidelitzar-los.

És un dels projectes que el ministre d'Economia ha explicat a Madrid en la quarta jornada sobre inversió i negocis a Andorra. A l'acte s'han exposat els esforços que el país ha fet en l'àmbit de la innovació per reforçar els sectors tradicionals, com el turisme. El ministre Gilbert Saboya creu que "la capacitat de fer coses pot ser interessant per als operadors espanyols" per "provar models de negoci innovadors i beneficiar-se dels vuit milions d'usuaris potencials en un entorn petit", fet que considera "una combinació molt atractiva".

L'objectiu final és fer conèixer Andorra entre l'empresariat espanyol i atreure inversió. Gilbert Saboya destacat el procés de transformació econòmica i les col·laboracions internacionals existents i ha abordat els reptes de futur que es treballen des de la seva cartera, com per exemple la creació de la plataforma de mobilitat. També ha intervingut la directora d'Andorra Desenvolupament i Inversió (ADI), Judit Hidalgo, que ha posicionat com a prioritaris el sector de la salut, l’educació, la innovació i l’esport.

Informa: Ana Alamán

Comparteix:

La nova presidenta d'Unicef es marca com a objectiu implicar els joves Una dona ferida en una topada a l'avinguda Tarragona