El calendari de rebaixes plantejat pel Govern satisfà les pretensions dels comerciants del Pas de la Casa. La Braderie serà una bona presa de contacte de cara a l'arribada de turistes francesos a l'estiu, per això enguany s'invertirà més en campanyes publicitàries.
El president de l'associació de comerciants Iniciativa Publicitària, Jean Jacques Carrié, valora el calendari perquè "aquí tothom fa promocions gairebé tot l'any".
Un dels elements per potenciar l'arribada de turistes, tot i les condicions meteorològiques, serà la celebració un any més de la Braderie. Un mercat d'oportunitats a finals de juny que permetrà encetar la temporada d'estiu. Per aquest motiu, des d'Iniciativa s'ha decidit invertir més diners en publicitat per motivar la presència de compradors. Concerts, actuacions i la col·laboració del jovent d'Encamp seran els principals atractius de l'esdeveniment d'enguany.
Des de l'entitat també consideren que el poble ha d'avançar cap a una diversificació dels comerços. Un procés costós i gens fàcil, segons apunta Carrié.
D'altra banda, Iniciativa també ha confirmat que els aldarulls a l'hivern han disminuït. Tot i això, remarquen que encara cal més cooperació entre el comú i el Govern de cara a normalitzar la situació.
Informa: Joel Romero
Imatges: Anna Ginestà
Comparteix: