Andorra Turisme fa avui l'enregistrament de l'anunci per a la propera campanya de tardor Andorra Shopping Festival. L'agència de publicitat Bassat Ogilvy és la responsable de l'espot promocional, que dura 20 segons. Intervenen dotze actors, la majoria andorrans, i un equip tècnic de trenta-cinc persones.
El rodatge de l´anunci promocional de la campanya Andorra Shopping Festival recorrerà avui diversos escenaris d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany. L'espot s'enregistra íntegrament en zones urbanes ja que el seu objectiu és atreure visitants interessats en les compres.La plaça de l´església de Santa Maria del Fener ha estat l'escenari triat per rodar una de les escenes més complicades, que consisteix en una acció de parkour, l'esport extrem consistent a saltar els obstacles d'una ciutat.Sota una pluja de confeti es duen a terme les diferents presses. El resultat és supervisat pel publicista Camil Roca de l´agència Bassat-Ogilvy.Entre el personal tècnic del rodatge hi trobem la maquilladora andorrana Núria Céspedes, que ha vingut a Andorra a participar en el rodatge. Céspedes desenvolupa la carrera professional a Barcelona on ha estat la maquilladora de films com REC, de diversos videoclips i anuncis de reconegudes marques.L´anunci de la campanya d'Andorra Turisme es començarà a emetre a final d'octubre en campanyes digitals a Espanya i França, i en diferents televisions com TV3 i 8TV.Informa: Almudena López Imatge: Cristina Jubete