Arriba la cinquena edició de la Serenalla Market que torna a créixer en espai, parades i varietat d'activitats, entre les quals hi ha tallers, conferències i concerts. Un esdeveniment que dinamitza la parròquia i busca oferir alternatives d'oci i gastronomia entre locals i visitants.
A dalt d'una caseta de socorrista típica de platja, s'ha hissat la bandera de la Serenalla Market per donar el tret de sortida a una nova edició centrada en les connexions. Precisament es busca fusionar paisatges, maneres de fer i de pensar, gustos i experiències artístiques.
"Perquè al final la Serenalla és això, connectar persones, connectar amb la natura i el medi ambient. Ajuda molt a la Massana perquè hi hagi ambient, s'omplin els hotels i sigui una parròquia viva i dinàmica."
Olga Molné, cònsol major de la Massana
"S'ha d'ajudar a potenciar el turisme de natura a l'estiu i sobretot perquè (els visitants) es quedin més dies a pernoctar, gaudeixin del país i, al cap i a la fi, perquè la despesa mitjana del turista sigui superior."
Jordi Torres, ministre de Turisme i Comerç:
Un dels fils argumentals dels quatre dies de mercat és aquest mural, que poc a poc anirà agafant forma i color.
"Vull plasmar aquestes connexions entre el mar i la muntanya, aquest moviment i l'alegria de l'estiu."
Berta Artigal, il·lustradora i muralista
L'edició d'enguany de la Serenalla compta amb diverses novetats com, per exemple, més estants d'artesania i gastronomia, més zones per descansar i prendre alguna cosa i també hi ha un nou mercat vintage que combina roba d'aquest estil i peces de segona mà.
Hi ha paradistes que s'estrenen i d'altres que fa temps que no es perden la cita.
Laura Maresc, escultora i joiera de la marca Inanau , afirma que l'interessa fer el mercat per estar amb més contacte amb la gent.
Cada dia és totalment diferent, amb conferències, performances, concerts i molta, molta interacció.
Informa: Laura Cugat
Imatges: Nil Forcada
Comparteix: