El Simposi Internacional de Màrqueting busca camps de treball

www.andorradifusio.ad
El 7 de maig el Centre de Congressos d´Andorra la Vella tornarà a acollir el Simposi Internacional de Màrqueting d´Andorra. Un esdeveniment que arriba a la tercera edició ben consolidat i que enguany se centrarà a aprofitar els canvis que experimenta la societat per trobar nous camps de treball.
El Simposi Internacional de Màrqueting va néixer ara fa dos anys amb la intenció de convertir-se en un fòrum per al teixit empresarial del país i on es tracten temes d'actualitat i interès per al sector. La primera edició va centar-se en els mòbils, l´any passat en les Smart Cities i enguany les xerrades i tallers volen remarcar els beneficis i avantatges que es poden treure dels entorns canviants.Fernando Blanco, impulsor i organitzador del SIMA: "El Sima el que vol és fer networking entre professionals d'Espanya i d'Andorra i absorbir l'experiència de mercats més importants que el nostre." Hi haurà conferències específiques de nous tipus de turisme, com el de salut o l´específic per a persones amb discapacitats, amb professionals de companyies tan conegudes com Atrapalo o Travel Xperience. També ponències sobre nous formats que tenen relació directa amb el Principat. És el cas d´Alpify, de Guillem Viladomat, o de Whatyouplay, un projecte andorrà vinculat als jocs en línia, un sector amb un gran creixement. El SIMA, a més, segueix obert no només als qui es dediquen específicament al món del màrqueting.Fernando Blanco, impulsor i organitzador del SIMA: "Aquí no ens podem centrar únicament amb el sector del màrqueting. Aquí no hi ha gaires empreses que tinguin departament de màrqueting, per tant convoquem tant a petits empresaris com a directors comercials… " Aquesta tercera edició se celebrarà un cop més al Centre de Congressos d´Andorra la Vella el 7 de maig. L´entrada al simposi és gratuïta i després, qui ho vulgui, podrà assistir a un sopar amb els ponents en un hotel de la capital.Informa: Judit Pedrós Imatge: Marta Paixà

Comparteix:

Sami Naïr reflexiona sobre la identitat cultural i religiosa com a frontera El mercat laboral es recupera