Tallers, actuacions musicals i murals 3D a Shop in Andorra Festival

www.andorradifusio.ad

Andorra Turisme ha presentat la versió 2.0 de l'Andorra Shopping Festival, ara anomenat Shop in Andorra Festival.

Tindrà lloc del 8 al 24 de novembre, els caps de setmana, amb l'objectiu de vendre Andorra com a país de les compres. Inclou no només compres, sinó també música al carrer, espectacles, tallers i gastronomia.

Entre les novetats, en aquesta onzena edició hi ha pintures murals 3D, un taller de perfums a càrrec d'Elena del Valle, taller de capses il·luminades i més de 50 actuacions musicals, amb artistes locals i de fora, com Sara Aldama, jazzista. També hi haurà concerts tributs a grups com La Oreja de Van Gogh, El Canto del Loco, Simple Minds, U2 i Depeche Mode. L'edició d'enguany del Shop in Andorra té un pressupost de 820.000 euros

"Ja s'ha demostrat que és un festival que funciona, que al llarg dels anys ens ha portat molta afluència de turistes i penso que és el nostre objectiu aconseguir que la gent vingui a Andorra per fer compres abans de les festes de Nadal, en un mes en el qual tenim la setmana de Tot Sants, després hi haurà el Black Friday, hi ha totes aquestes activitats i nosaltres intentem complementar-ho."

Jordi Torres, ministre de Turisme

"Es busca el client que pugui venir un cap de setmana i que gaudeixi d'una experiència de compres."

Betim Budzaku, director general Andorra Turisme

"Una de les novetats són els murals en 3D perquè ens ajudin a comunicar el festival a través de les xarxes socials. A més, els punts selfie estan remodelats totalment."

Noemí Pedra, directora de màrqueting i comunicació d'Andorra Turisme

Budzaku també ha avançat que estan estudiant fer un esdeveniment durant el mes de maig, que és el més fluix, per millorar les xifres. Tot i això, no ha volgut donar detalls. 

Informa: Sergi Cano
Imatges: David Moreno

Comparteix:

Prop de 5.000 autoritzacions de treball per a l'hivern S'inicien les obres de la desviació de Sant Julià