Torna la normalitat després de la neu i el vent

Després de la nevada i els problemes que ahir va generar el vent

Després de la nevada i els problemes que ahir va generar el vent en la circulació, avui la situació està totalment normalitzada.

Només són necessaris els equipaments especials per circular pel port d'Envalira. Pel que fa als accessos a França, estan oberts des de dos quarts de nou del matí, però encara són necessàries les cadenes o les rodes de contacte. També són obligatoris al coll de Puimorent, on està restringida la circulació als camions de més de 19 tones.

Les conseqüències del fort vent encara s'han notat avui. Els bombers han hagut de retirar aquest matí lloses d'una teulada al carrer Pau Casals, una antena de l'edifici dels Correus espanyols i el tancament d'una xemeneia a Sant Julià de Lòria.

 

Informa: Ana Alamán

Comparteix:

Sabors i Aromes rebrà una subvenció de 50.000 euros El Cedre acull des d'avui una exposició sobre el Senegal