Nevasa posa de relleu els resultats de Grandvalira com a resultat de la feina conjunta de totes les societats que integren el domini esquiable. En un comunicat del director general, es destaca que Grandvalira és al top-15 de les estacions més importants del món en nombre de clients. Alfonso Torreño també subratlla les xifres rècord de facturació. Per tot plegat demana respecte pels treballadors de Nevasa.
Alfonso Torreño valora els resultats aconseguits per Grandvalira les darreres temporades. El director general de Nevasa, la societat que explota el domini, subratlla que l'estació és al top-15 mundial pel que fa al nombre de clients. També recorda que en les darreres sis temporades la facturació ha augmentat més d'un 50%, una xifra rècord. En el comunicat enviat als mitjans de comunicació, Torreño diu que la marca ha esdevingut un referent internacional pel treball conjunt de Nevasa, SAETDE i Ensisa.
Deixa clar també que Nevasa sempre ha treballat amb equanimitat, buscant el millor per a la marca Grandvalira sense fer distinció entre sectors. Recorda, a més, que la societat orienta sobre quines són les necessitats del domini, però que en cap cas gestiona o decideix on han d'invertir SAETDE o Ensisa.
Per tot plegat, Torreño demana respecte pels treballadors de Nevasa i que no se'ls utilitzi en la difícil situació que viu Grandvalira.
Informa: Andrés González-Nandín