El ministre d'Ordenament Territorial ha defensat la decisió d'aparcar el projecte del vial de Sant Julià. Tot i considerar-lo necessari, creu que amb la primera fase acabada i el projecte de carrils reversibles es podrà pacificar una part del trànsit.
Jordi Torres no ha amagat mai que considera el vial de Sant Julià una infraestructura estratègica. Entén el neguit del comú però també defensa la decisió presa per l'executiu que ha decidit contenir la despesa per la crisi i apostar per altres infraestructures.
El ministre d'Ordenament Territorial també creu que les obres que s'han fet en aquesta via, amb la fase 1 acabada ara fa uns mesos, ajudaran a millorar la situació del trànsit a la parròquia laurediana afegint el projecte de carrils reversibles. "S'ha vist que amb la primera fase ja feta, dona molt bon servei. En un futur s'habilitaran dos carrils de pujada i dos de baixada amb uns pòrtics perquè puguin ser reversibles. S'hi està treballant", avança.
Ha parlat també del multifuncional defensant que es tracta d'una inversió que aportarà valor afegit com també ho serà la nova seu d'Andorra Telecom que ocuparà l'espai deixat buit per l'antiga caserna de bombers d'Andorra la Vella. No ha volgut avançar, però, el calendari d'una obra que no ha deixat de generar polèmica. El que sembla clar és que estarà prevista en el pressupost del 2021.
Informa: Anna Pifarré
Imatge: Anna Romagosa-Arxiu
Comparteix: