El Pla estratègic del comerç preveu la creació el mes vinent de tres grups de treball: Excel·lència comercial, Observatori del comerç i Andorra Shopping. Els integraran membres del Consell Andorrà de la Competitivitat del Comerç.
El Pla estratègic del comerç busca millorar la competitivitat, la innovació i la digitalització amb l'objectiu d'accedir a nous mercats i nous clients. Així ho va fer saber aquest dilluns el ministre d'Economia i Empresa als representants del sector. Entre les accions que impulsa hi ha la creació a partir del mes vinent de tres grups de treball: Excel·lència comercial, Observatori del comerç i Andorra Shopping. Aquest últim té com a objectiu millorar i potenciar l'experiència comercial; l'Observatori busca ser un nou espai d'anàlisi, coneixement i reflexió sobre el sector de la venda al detall, i el grup d'Excel·lència comercial treballarà per la dinamització i l'atracció de noves marques comercials. Jordi Gallardo ha valorat positivament la resposta rebuda del sector, que veu com es comença a posar fil a l'agulla.
El ministre d'Economia i Empresa, Jordi Gallardo, afirma que calia fer aquest retorn amb mesures "executives, palpables i que requereixen de la implicació dels principals factors comercials del país".
Les primeres accions que es poden tirar endavant mitjançant el pla, com ara millorar el 'microsite' que informa de l'oferta comercial del país, tenen una dotació pressupostària de 170.000 euros. Està previst veure els primes resultats el primer semestre de l'any vinent.
Informa: Sergi Cano
Locució: David Domingo
Imatges: Kevin Ribeiro
Comparteix: