Un 10% més de turistes i un 8% més d'excursionistes, respecte de l´anterior Andorra Shopping Festival. La cita, celebrada entre el 9 d´octubre i l'1 de novembre, requereix però més implicació del sector. És la crida del ministre de turisme per aquesta i altres iniciatives.
El canvi de dates de l'Andorra Shopping Festival, aquest any a l'octubre, en comptes del novembre, ha deixat un bon resultat, pel que fa a l'entrada de visitants. Ha crescut un 10% el nombre de turistes i un 8%, el d'excursionistes, és a dir, els que no pernocten.El ministre de Turisme s'ha mostrat molt satisfet amb les dades "força positives", ja que durant l'any l'afluència d'excursionistes és més difícil de mantenir.
Tot i el bon resultat, el ministre de Turisme també ha fet autocrítica i ha esmentat un aspecte a millorar. Creu que cal treballar per implicar més el sector en l'Andorra Shopping Festival. Com a exemple de baixa participació ha destacat les jornades Andorra a Taula, que aquesta tardor van comptar amb només una trentena de restaurants. "Et preguntes per què la resta no ho fa i l'únic que podem fer és incentivar-los", ha dit Camp en referència tant als restauradors associats com als que no ho estan.
Fa tres anys que es fa l'Andorra Shopping Festival i la propera tardor encara continuarà. Ho farà amb un pressupost similar al de la campanya anterior, al voltant de 600.000 euros.
Informa: Anna Lladó Imatge: Cristina Jubete
Comparteix: