"El nou viatger és digital" exposa els canvis en el consumidor per les innovacions tecnològiques. Aquest és el títol de la conferència que ha ofert aquesta tarda Miquel Moyà, director d´indústria, viatge i comerç de Google Espanya.
El grau d´adaptació a les noves tecnologies i la velocitat a la qual es produeix aquest canvi és un element clau per a les empreses a l´hora d´aportar solucions als consumidors. Aquesta ha estat una de les idees que ha exposat Moyà. Un repte tecnològic essencial per entendre la societat d´avui dia i enfocada en el món turístic. Aquesta evolució troba en el mòbil, una eina, cada cop més adaptada a les nostres vides, el seu punt de partida.
El responsable de Google Espanya ha explicat que ens trobem en un context de canvi continu i ha explicat que, actualment, es fa una mitjana d´unes 150 interaccions al dia per persona amb el dispositiu mòbil. Així mateix, ha exposat que es mouen dades en el sector que expliquen que més de la meitat de recerques de viatges es fan amb un mòbil i que, fins i tot, la tendència és a l´alça.
Informa: Ivan Álvarez Imatges: Sergi Linares
Comparteix: