Un equip de la televisió japonesa MBS ha emès recentment un programa de viatges dedicat íntegrament a Andorra. Es tracta d´una bona oportunitat per fer conèixer el nostre petit país a més de deu mil quilòmetres de distància. Hem parlat amb ells per saber si Andorra té potencial turístic al Japó.
El magazín de tarda de la MBS japonesa inclou una secció de viatges que recentment ha dedicat un monogràfic a Andorra. Per això, fa unes setmanes es va desplaçar fins al nostre país un equip del programa. A banda d´explicar les particularitats de casa nostra, com la part comercial i els atractius fiscals, la televisió nipona s´ha interessat per mostrar la vall del Madriu-Perafita-Claror, declarada bé d´interès cultural per la UNESCO. Per a ells venir al Principat ha estat tota una descoberta.Durant la seva estada al país també han volgut conèixer la realitat andorrana a través de la nostra televisió i el paper que duen a terme els informatius dels mitjans públics. La difusió del programa sobre Andorra ofereix al Japó una visió sobre un país desconegut, però amb un ampli potencial perquè cada any arriben als països veïns milions de turistes.El turisme japonès, encara molt simbòlic a casa nostra, comença a treure el cap. El Govern confia que els propers anys es captin més mercats llunyans més enllà del turisme de proximitat.Informa: Xavi Palma