La fallada en un processador d'una targeta coordinadora del sistema va ser la causa de l'avaria que tot el dia d´ahir va afectar pràcticament la majoria d´usuaris d´internet del país. La normalitat es va restablir totalment a les 5 de la matinada.
En el moment més àlgid de l´avaria, entre les 12 i les 7 de la tarda, els problemas van afectar 8.000 usuaris, sobretot els d´internet i de Whatsapp, i en menor mesura la telefonia fixa. Els primers símptomes dels problemes es van detectar al voltant de les 11 del matí i es van allargar fins a les 2 de la matinada. Durant aquest temps es van reforçar els serveis d´atenció al client i el servei tècnic. Andorra Telecom habilitarà a partir d'aquesta tarda a la pàgina web un full d´incidències per als clients i posteriorment s´analitzarà cada cas per procedir, si cal, al retorn de les quantitats proporcionals.
El director de màrqueting, Carles Casadevall ha dit que analitzaran poder tornar els diners a les empreses afectades i ha demanat disculpes per les molèsties.
Informa: Joan A. Sarmiento
Comparteix: