Una seixantena de reclamacions pels talls d'internet aquest cap de setmana

www.andorradifusio.ad

Seixanta clients, dels quals quinze són empreses, han presentat una reclamació pel tall en el servei d´Internet que es va registrar aquest cap de setmana. Andorra Telecom ha assegurat que estudiarà les queixes cas per cas i es reunirà amb l'Associació de Comerciants del Centre Històric d´Andorra la Vella. La incidència va tenir lloc per una avaria en el servidor d´Internet que ja es va solucionar.

Andorra Telecom ha rebut seixanta queixes pels talls en el servei d'Internet que es va registrar la matinada de dissabte a diumenge. D´aquestes queixes, quinze eren d´empreses. 

La companyia assegura que les reclamacions ja s´estan estudiant i que es resoldran cas per cas. D'altra banda, els responsables d'Andorra Telecom es reuniran amb l'Associació de Comerciants del Centre Històric d'Andorra la Vella per analitzar la situació i buscar solucions. 

Ha volgut destacar que "els TPV´s poden funcionar de diferents maneres i els que funcionen només per internet es van poder veure afectats, però no tots necessàriament". Vilana vol proposar fer "pedagogia" entre els comerciants per "com connectar el TPV i minimitzar el risc que falli".

La incidència va ser causada per una avaria "en una targeta del servidor que dóna accés a internet". Segons ha informat Vilana, la targeta va haver de ser substituïda "i la situació es va recuperar". Ara s'està estudiant, juntament amb el proveïdors dels equips, "perquè va fallar". 

Vilana ha xifrat en 25.000 els clients potencials que haurien patit la incidència del cap de setmana. El fet que es produís de matinada va minimitzar el problema.

Informa: Ana Alamán    Imatge: Robert Querol

Comparteix:

Saboya confia que la renúncia de Bartumeu a la defensa dels Cierco faci tornar SDP al pacte d'Estat per la UE Raúl Prieto interpretarà 'Orgue a la fresca' per celebrar l'inici del Festival d'Orgue aquest dimecres