Vallnord ha millorat la facturació un 10 per cent respecte de l'estiu anterior, quan encara no s'ha tancat la temporada. Així ho ha explicat aquest matí el director general, Martí Rafel. La restauració ha estat el sector que més ingressos ha generat, amb un increment força superior a aquest 10 %.
Vallnord acaba la temporada d'estiu el 15 de setembre, però ja es pot dir que la campanya es tanca amb bons números. En concret, ja s'ha facturat un 10 per cent més que l'estiu passat. I això que la Copa del Món de BTT ha penalitzat els resultats de l'explotació a l'estació, ja que durant la darrera setmana de juliol el telecabina va ser gratuït i va caldre deixar d'explotar algunes activitats.
El director de Vallnord, Martí Rafel, explica que "tothom ha fet l'agost amb la Copa del Món però és cert que per l'estació és un esforç". Afegeix que tanmateix "és una aposta a mig termini i de futur pel posicionament que aconsegueixes i que ajudarà a portar aficionats a la bicicleta de muntanya". De fet, Rafel assegura que després de la Copa del Món Vallnord ha tingut més clientela nova lligada a aquesta prova. El Bike Parc ha estat l'activitat estrella, però ni de lluny la que més ingressos ha generat.
Vallnord ha vist com s'ha disparat la facturació a la restauració i s'ha superat de llarg el 10 % de millora global a l'estació. Martí Rafel es mostra satisfet, però assenyala que en xifres globals, l'estiu només suposa una facturació d'entre el 5 i el 6 % dels comptes d'explotació de l'estació. Amb tot, sosté que l'estiu és l'aposta i on Vallnord pot créixer comercialment.
Informa: Xavi Palma Imatge: Sergi Pla Locució: Rubén Carcellé
Comparteix: