Quan falta menys d'un mes per a l'estrena ja s'ha venut prop del 70% de les entrades de MUV, el nou espectacle del Cirque du Soleil. Bona part d'aquestes han anat a parar als operadors turístics. Amb totes les localitats de pagament enguany, s'espera rebre més visitants de fora.
Les funcions de MUV comencen el dia 2 de juliol i aquest dimarts Andorra Turisme ha donat les primeres xifres de venda, les del portal web Visit Andorra, amb destinacions que apunten l'obertura del sector, com Austràlia, els Estats Units, el Japó, Canadà o l'Argentina, d'entre un total de 19 països diferents. El director de l'entitat, Betim Budzaku, ha indicat que de les 5.000 totals, 2.900 són amb seient a la grada i 2.000 dempeus.
En el 67% de les entrades venudes en total, s'inclou un 54% destinat als agents turístics encarregats de fer els paquets que després vendran intermediaris.
Del 2013 a l'actualitat el turisme al juliol ha pujat un 46% i s'espera que aquest estiu hi hagi ganes de viatjar tot i l'encariment de preus per fer-ho.
Un any més MoraBanc anuncia el patrocini de l'espectacle del Cirque du Soleil. Aquest dimarts s'ha escenificat l'acord davant el cartell de MUV que es farà del 2 al 31 de juliol i que preveu entre 88.000 i 100.000 visitants.
Informa: Rosa Alberch
Imatges: Ricard Tenza
Imatges cedides: Andorra Turisme
Comparteix: