Ara els parlem de dos andorrans joves que fa una any van decidir fer una marca que respongués a un dels símbols del Pirineu, el llop, i a les seves inquietud: els esports i la música. Es tracta de Wolfmeta que, per aquells que la vulguin coneixer més de prop, ho poden fer avui en una festa que es fara al Cau d´Arinsal.
L´Isma i l´Eric són els responsables de Wolf Meat, una marca que fa un any que va sortir al mercat amb el llop i el Pirineu com a segells de la casa. Des de l´inici, la imatge ha anat lligada a la música i alguns grups del país com Nami i Persefone o discjoqueis com Maluki. També hi trobem esportistes com Yan Fernández. Els seus dissenys són per a tots els públics i de totes les edats. De moment només han fet samarretes de maniga curta pero per endavant queden molts projectes. Fa un any que va néixer Wolf Meat i per aixo avui els seus creadors ho volen celebrar amb els seguidors de la marca amb una festa que es fara al Cau d´Arinsal.Informa: Rosa Alberch Imatges: Meri Bellosta