Xabier Ajona sobre la relació amb Vallnord: "La situació actual és molt confusa pel client i el mercat"

www.andorradifusio.ad

El futur de Vallnord no està clar, tot i l'aposta del comú de la Massana per mantenir la marca. El director d'Ordino-Arcalís creu que la situació actual és confusa per al client. L'estació ha tancat la temporada amb un augment d'esquiadors i de facturació total.

Les converses continuen per determinar el futur de la marca, que serà el tema principal de la reunió del consell d'administració de Vallnord prevista pel dia 8. En tot cas, Xabier Ajona ha deixat clar a l'"Ara i Aquí" que no es pot aventurar que la reunió acabi amb una solució definitiva.

Un dels punts que es negocia és la possibilitat de comercialitzar el forfet conjunt, però Ajona no vol dibuixar cap escenari: "No tinc un concepte prou clar ni les converses estan prou avançades".

Ajona considera que la situació actual és confusa per al client ja que Ordino-Arcalis es comercialitza a través de la marca Vallnord, però també forma part de Grandvalira, després que SAETDE comprés el 76% de les accions. Assegura que "per SECNOA estar al mig tant en taules de NEVASA com de Vallnord és molt complicat perquè de vegades el tractament mateix de la informació es fa molt difícil".

Ordino-Arcalís ha tancat la temporada amb un augment de l'11% d'esquiadors i un total de 199.000 dies d'esquí venuts. El consum mitjà dels visitants ha crescut un 12% i la recaptació total, un 25%.

Tot i la manca de precipitacions, l'estació ha consolidat un percentatge d'obertura de pistes que s'ha situat entre el 85 i el 100%.

Entrevista completa al director d'Ordino-Arcalís, Xabier Ajona, a l'Ara i Aquí:

Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Guillem Casal
Locució: Joan A. Sarmiento

Comparteix:

Els arquitectes demanen evitar una nova bombolla immobiliària El suport de Liberals a la Sindicatura aplana el camí a Espot