Comparteix:
Si ets online tens un lloc a L'arrova estesa!
Un programa d'Andorra Televisió produït per Qucut - Producció i Comunicació, dirigit per Rosa Burgos i realitzat per Albert Cristòfol.
El que passa a l'àmbit social i cultural d'Andorra i el Pirineu català i com es desenvolupa en l'entorn digital és la base d'aquest programa de reportatges. I és que el món virtual, internet, les noves tecnologies i les xarxes socials, no existeixen sense les persones i elles són les protagonistes de L'arrova estesa.
Cada programa inclou dos reportatges, un espai personal dedicat al perfil digital d'un personatge interessant i un lloc per les curiostats que es troben a la xarxa.
Queden pocs dies perquè acabi l'any 2013 i avui és la vigília de Nadal. No podia ser d'una altra manera que no us dediquéssim un programa especial i avui ho fem recordant alguns dels reportatges que us hem preparat durant tot aquest any. Per començar us proposem conèixer de nou la música que nosaltres també hem descobert. També us fem un repàs de totes les persones que ens han parlat de cuina i ingredients culisaris. Tot això ho fem però amb unes curiositat que avui hem seleccionat d'una manera especial.
En aquest capítol recordem alguns dels reportatges que us hem preparat: la música que hem descobert i les persones que ens han parlat de cuina i ingredients culinaris. I acabem amb selecció de curiositats.