A la roda de premsa posterior al Consell de Ministres del 12 de febrer, s’han tractat diversos temes:
Túnel de Rocafort: S’ha aprovat sotmetre a informació pública el projecte del túnel que permetrà iniciar la desviació de Sant Julià per a l'hivern de 2026-27. La documentació estarà disponible del 19 de febrer al 25 de març al BOPA. Actualment, es treballa en la protecció del vessant per evitar caigudes de blocs rocosos, i a la tardor d'enguany començarà l'excavació del túnel.
Llei del Col·legi Oficial de Veterinaris (COVA): S’ha aprovat la creació del projecte de llei que ordenarà i representarà els interessos professionals dels veterinaris del país.
Enquesta d’ocupabilitat: Educació renova el conveni amb AR+I i l’AQUA per a l’elaboració dels informes d’inserció laboral dels titulats en formació professional i ensenyament superior. Es preveu enquestar 754 estudiants sobre l’ocupabilitat i la satisfacció dels estudis a Andorra.
Patrocini FEDA i el ministeri d'Educació: S’ha anunciat la renovació del contracte de patrocini per la 8a trobada de joves científics entre FEDA i el ministeri de Relacions Institucionals, Educació i Universitats.
Comparteix:
Tornar a: Roda de premsa posterior al Consell de Ministres del 12 de febrer de 2025