L'ús dels telèfons 121, 141 i 120 per part dels ciutadans ha permès recaptar un total de 3.235 euros per a Càritas, la Plataforma d'ONG i Unicef el 2020. Es tracta de tres números la recaptació dels quals Andorra Telecom cedeix a aquestes entitats. La xifra suposa, però, una disminució d'un 50% respecte a l'any anterior.
El 121 permet als infants parlar amb els Reis Mags, el Pare Noel i el Tió per Nadal des de fa quinze anys. Els diners recaptats es destinaran al projecte d'Atenció Primària, que atén les necessitats bàsiques com alimentació, habitatge, salut, roba i ajuda a combatre la soledat i el desarrelament. Amb aquest servei s'han recaptat 1.035 euros.
Els telèfons reservats a Unicef i a la Plataforma d'ONG, per la seva banda, han recaptat 1.026 i 1.174 euros, respectivament. En el primer cas seran destinats al projecte a Bhutan per millorar l'accés a una educació de qualitat als infants amb discapacitat. En el segon cas contribuiran en l'emergència per les explosions a Beirut.
Informa: Redacció
Comparteix: