Andorra Shopping Festival inclou nombroses novetats

Andorra Shopping Festival. Aquest és el nom de la campanya de din

Andorra Shopping Festival. Aquest és el nom de la campanya de dinamització comercial que du a terme Andorra Turisme per a aquest novembre i que té com a novetat destacada que els comerciants no hauran de fer cap aportació econòmica. La iniciativa costarà uns 960.000 euros i es desenvoluparà al Pas de la Casa i als principals eixos comercials del país.

La iniciativa tindrà les actuacions més destacables el 2 i el 9 de novembre, que coincideixen amb dos ponts festius: el de Tots Sants i el de l'armistici, a França. Andorra Turisme ha convidat tots els comerços del Principat perque participin en la campanya, que té cinc punts bàsics.

En les anteriors hi ha hagut entre 100 i 500 comerços inscrits i s'espera que es mantinguin les xifres.

L'objectiu, com ja és habitual, és promoure el turisme als estats veïns: França i Espanya. Les promocions de campanyes anteriors donen pas a altres incentius, com ara un premi en material per un concurs fotogràfic i un sorteig amb estada VIP amb 500 euros en compres.

Informa: Xavi Palma

Comparteix:

La universitat debat sobre la revolució digital amb un prestigiós sociòleg Robert explica el canvi d'imatge d'RTVA i els nous informatius