Andorra Shopping Festival. Aquest és el nom de la campanya de dinamització comercial que du a terme Andorra Turisme per a aquest novembre i que té com a novetat destacada que els comerciants no hauran de fer cap aportació econòmica. La iniciativa costarà uns 960.000 euros i es desenvoluparà al Pas de la Casa i als principals eixos comercials del país.
La iniciativa tindrà les actuacions més destacables el 2 i el 9 de novembre, que coincideixen amb dos ponts festius: el de Tots Sants i el de l'armistici, a França. Andorra Turisme ha convidat tots els comerços del Principat perque participin en la campanya, que té cinc punts bàsics.
En les anteriors hi ha hagut entre 100 i 500 comerços inscrits i s'espera que es mantinguin les xifres.
L'objectiu, com ja és habitual, és promoure el turisme als estats veïns: França i Espanya. Les promocions de campanyes anteriors donen pas a altres incentius, com ara un premi en material per un concurs fotogràfic i un sorteig amb estada VIP amb 500 euros en compres.
Informa: Xavi Palma
Comparteix: