Posar les principals novetats de la temporada d'hivern a l'aparador. Això és el que ha fet a Barcelona Andorra Turisme. Destaca la nova marca Shop in Andorra o l’estratègia per arribar a mercats llunyans amb Andorra Selected.
Barcelona és la primera parada d'una ronda que portarà Andorra Turisme i Grandvalira Resorts per diferents ciutats d'Espanya i França per presentar-hi la campanya d’hivern. A la capital catalana s'hi han aplegat mig centenar de mitjans de comunicació, entre generalistes i especialitzats en el sector de la neu.
Entre les novetats en curs, hi ha la col·laboració amb National Geographic, la nova marca Shop in Andorra o Andorra Selected, el segell destinat al turisme prèmium que forma part de l’estratègia per arribar a mercats més llunyans. El director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha repassat l’oferta del país en benestar, compres, gastronomia i cultura, així com les accions previstes per Nadal.
Com a tret diferencial respecte a altre destinacions, l'esquiador Joan Verdú ha lloat la combinació entre “grans pistes d’esquí i altres activitats". L'encarregat de detallar les novetats als dominis esquiables ha estat el director de màrqueting de Grandvalira Resorts, David Ledesma. Les pròximes parades d'aquesta gira de presentació seran Madrid, Tolosa i París.
???Comencem les presentacions d’hivern a Espanya i França. Aquest matí, hem estat a Barcelona, on ens ha companyat @JoanVerdu, que ha destacat l’oferta del país més enllà de les pistes d’esquí.#AndorraWorld #AtypicalAndorra pic.twitter.com/hSDePHeG7l
— AndorraWorld - Andorra Turisme (@andorraworld_ad) November 13, 2024
Informa: Redacció
Comparteix: