Aquesta setmana farà tot just un any de la inauguració d’ESPIC, el call center ubicat a l’Edifici Els Arcs de la Massana. En aquest primer any, el nombre de treballadors ha augmentat gairebé un 70%.
El contact center ESPIC, ubicat a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha registrat un notable creixement durant el seu primer any en funcionament. La consolidació de la cartera de clients existents i la propera incorporació de nous projectes han permès augmentar la plantilla en 15 treballadors més. ESPIC ha passat de 28 treballadors el dia de l’obertura als 47 actuals. Una xifra que suposa un increment d'un 68%.
El director del centre, Joan Foix, assenyala que atenen "entre 60.000 i 70.000 trucades al mes amb molta oientació al client i comercial". Ara, diu, "ampliem el ventall de serveis amb suport tècnic", un nou projecte amb que esperen "una empenta" per aconseguir nous clients.
D’aquestes 15 noves incorporacions, cinc s’han dut a terme amb la intermediació del Servei d’Ocupació del Govern. A més, les noves necessitats han fet que ESPIC hagi decidit ampliar les seves instal·lacions i, properament, ocuparà també la segona planta de l’edifici Els Arcs.
El contact center, fruit de la unió d’Andorra Telecom i l’empresa espanyola MST, presta els seus serveis a empreses del país com ara Pyrénées i Caldea, a la companyia internacional d’òptica Indo i a la marca de components informàtics D-Link.
Informa: Ivan Álvarez
Imatge: Marta Paixà