Naturlàndia treballa per poder tenir un logotip i un nom renovats abans que comenci aquesta campanya d'hivern i aspira a poder créixer amb l'ampliació de l'oferta per al públic no esquiador.
Una part passa per diversificar les activitats que s'ofereixen a les dues cotes.
Reservar la cota 2.000 per a les esportives tradicionals que posin en relleu la muntanya, però potenciant també la vessant cultural. I apostar en la 1.600 per incentivar circuits en BTT que permetin, juntament amb el Tobotronc, enllaçar amb la cota més alta.
Desenvolupar itineraris d'esquí de muntanya i potenciar els de raquetes són altres iniciatives que se sumen a la d'apostar per un servei més personalitzat.
A més, el director general, Xabier Ajona, ha explicat que és important que el client no s'hagi de preocupar d'arribar fins al centre i ha remarcat que "no tenim per què circumscriure'ns als horaris diürns, sinó que a la tarda i a la nit podem desenvolupar noves ofertes".
Torna a veure l'entrevista al director de Naturlàndia, Xabier Ajona:
Informa: Laura Massegú
Comparteix: