Turisme Encamp-Pas de la Casa renova la marca turística amb les muntanyes com a protagonistes

www.andorradifusio.ad

Quinze anys després, Turisme Encamp-Pas de la Casa renova la seva imatge turística amb les muntanyes com a protagonistes.

Desplegar la nova marca ha costat 60 mil euros. El comú ha treballat gairebé un any en el nou logotip, obra de l'empresa WOW-Comunicació. La nova imatge conserva el color blau que simbolitza els llacs i posa especial èmfasi a la lletra M, que representa el circ de Pessons al bell mig entre Encamp i el Pas de la Casa.

Laura Mas, cònsol major d'Encamp, ha explicat que "simbolitza les muntanyes,  perquè és un indret on fem activitats tant a l'hivern com a l'estiu". 

Informa: Eva Clausó
Imatges: Tito Àlvarez

Comparteix:

La vint-i-quatrena edició del Festival Internacional d'orgue porta per títol "Ressonàncies" L'ocupació hotelera del darrer cap de setmana, de gairebé el 65%