Comparteix:
L’Andorra en blanc és el programa de neu d'Andorra Televisió en què trobaràs tot allò que envolta els esports de neu i muntanya.
Un programa dirigit i presentat per Cesc Sanjuan.
Aquí trobareu tots els programes que s'emeten cada divendres després de L'Informatiu vespre durant la temporada d'hivern.
En el reportatge de la setmana practicarem esquí de muntanya de la mà del Jesús Morán, guia d'esquí de muntanya i splitboard. Ens mostrarà la manera més segura de gaudir-lo als camps de neu.
L'onzè "Andorra en blanc" arriba en el punt més calent de la temporada. Estrena per emmarcar de Gina del Rio amb un top 10 al Mundial absolut.
A la Copa del Món d'esquí alpí aquest divendres 28 ha competit Cande moreno i aquest dissabte 1 de març ho farà Joan Verdú.
En esquí de muntanya actualitzem les opcions olímpiques dels nostres esquiadors i fem una ullada a la Dynafit Andorra Skimo.