Comparteix:
Cada matí, de dilluns a divendres, entre les 8 i les 12h Gabriel Fernàndez capitaneja un gran equip amb Thierry Morat i Ricard Porcuna i t'explica el que passa a Andorra i al món amb l'objectiu d'enganxar-te a una idea de ràdio, fresca, divertida i sense complexos. Si estaves esperant aquest programa fantàstic i si no l'estaves esperant millor perquè et sorprendrà.
De dilluns a divendres de les 8 a les 12h
Anem fent anys, noves alegries, noves tristeses, noves cicatrius. Demà celebrem el 31è aniversari de la Constitució, però aquesta editorial, l'any vinent és probable que no la fem igual perquè igual ja haurem votat en referèndum l'acord d'associació amb la Unió Europea.
Demà celebrem el 31è aniversari de la Constitució. Anem fent anys, se’ns van morint afectes i n’arriben de nous. Noves alegries, noves tristeses, noves cicatrius. Però aquesta editorial, l’any vinent és probable que no la fem igual perquè igual ja haurem votat en referèndum l’acord d’associació amb la Unió Europea. Un episodi fonamental.
Joan Martínez Benazet està jubilat de la medicina i de la política. Tal dia com avui, ara fa quatre anys, la Covid arribava al país, deixant la població tancada a casa. Ell era llavors ministre de Salut, recordem com va ser per ell aquesta etapa, quan tothom esperava les notícies per escoltar-lo.
Joan Martínez Benazet era el ministre de Salut quan la Covid va arribar a les nostres vides. Un moment difícil per a tota la població, que estava pendent dia a dia al nostre convidat, a les compareixences que duia a terme per donar totes les notícies necessàries. Comentem com ho va viure en primera persona.
Cristian Asensio és el nou president del sindicat de treballadors del Comú d'Andorra la Vella. Ens atén per exposar-nos la situació del col·lectiu i les seves reivindicacions per la nova majoria. Coneixem com preveuen millorar les seves condicions i els seus objectius en un futur pròxim.
El problema del trànsit és una realitat des de fa molts anys, recuperem un fragment del programa de Jan Arbona del 1997 on el Sr. Mercadé els donava el premi 'mercader d'or'. Comentem la nova sentència sobre la pensió pels animals de companyia en divorcis, també de les bodes col·lectives i la nova cançó d'Israel a Eurovisió.
La Lliga de futbol professional perseguirà la pirateria en el futbol televisat. A Andorra també. Un fet que ha generat moltes reaccions en contra. Ho comentem amb Carles Casadevall, el portaveu d'Andorra Telecom, qui ha treballat estretament amb l'entitat espanyola per millorar la situació.
Marta Alberch ens porta una associació serena i seriosa. Ens han visitat els representants de l'Associació Marc GG que mira d'ajudar i donar suport a les persones que han partit una pèrdua. En parlem en detall amb la seva presidenta, Rosa Galobardes.
Kevin Ribeiro arriba melancòlic a l'estudi comentant l'actualitat dels millennials. Coneixem quins són els últims que viuran en el món tal com el coneixíem. Ens transporta el 2006 en endarrere per entendre la necessitat de les relacions socials.
El filòsof David Murias està sempre de guàrdia pel programa. En aquesta ocasió Friedrich Nietzsche és el protagonista, i parlem en detall sobre la transformació del superhome. El nostre convidat ens explica quina és la seva perspectiva sobre l'home i la seva evolució.