Comparteix:
Cada matí, de dilluns a divendres, entre les 8 i les 12h Gabriel Fernàndez capitaneja un gran equip amb Thierry Morat i Ricard Porcuna i t'explica el que passa a Andorra i al món amb l'objectiu d'enganxar-te a una idea de ràdio, fresca, divertida i sense complexos. Si estaves esperant aquest programa fantàstic i si no l'estaves esperant millor perquè et sorprendrà.
De dilluns a divendres de les 8 a les 12h
...I sobre els ultimatums si es fan s’han de complir. Segurament a ningú li fa gràcia que hi hagi una vaga general a Andorra perquè té conseqüències econòmiques sempre però si n’ha de haver una que vingui....
Puja't al sensúnic que no se sap molt bé on va però a algun lloc va. Amb Anna Mata i Gabriel Fernàndez.
Enfocant ja la temporada d'estiu i fent balanç de la d'hivern, avui fem el cafè amb el director de Caldea Miguel Pedregal.
Segueix perseverant en l'¡excel·lència en un projectre preciós del que n'és l'Alma Mater. Ha estat un plaer rebre l'Efrem Roca per parlar de la seva criatura, el Sax Fest.
La Melània Vinyals és escriptora i avui ens ha volgut parlar de llibres just un dia després de Sant Jordi.
Les novetats de la cartellera a Illa Carlemany amb Àlex Moldes permeten sentir que els dijous estan en ordre. Ens presenta tres estrenes: 'Parenostre', 'El contable 2' i 'Until Dawn'.
Avui l'Albert ens permet posar la mirada del programa en les colònies que la Creu Roja fa a Aina pels nens amb risc d'exclusió social.
Va vendre molts llibres ahir Frank Garcia. I molts els va fvirmar. El seu debut literari amb Làser ha estat un gran èxit i avui´és el protagonista de la trucada d'actualitat.
El rector de l'església de Sant Pere Màrtir, mossèn Antoni Elvira, analitza l'increment de reproduccions de la película que es va estrenar el 2024 i que tracta del conclave, el procés per escollir un nou Papa.
Enfocant ja la temporada d'estiu i fent balanç de la d'hivern, avui fem el cafè amb el director de Caldea Miguel Pedregal.
El coordinador d'Andorra Sostenible, Àlex Rodríguez, i la cap d'Economia Circular, Mari Carme Gutiérrez, parlen de les calces i copes menstruals.